24 Eylül 2013 Salı

ISPANAKLI KREP SARMA

                                                  


  Bu tarifin rengi beni baştan çıkardı. Pazar kahvaltısına değişik bir şeyler olsun istedim. Hem lezzetli hemde renkli ...Krebi evde hekes çok seviyor. Ben peynirle seviyorum eşim kaymak ve balla ama bu sefer ıspanaklı oldu arasına peynir kondu  şahanede oldu.... herkeze tavsiye ederim ben labne peyniri sürdüm  siz dilediğiz peynirle hazırlayabilirsiniz...
 MALZEMELER
  • 1 yumurta
  • 1 su bardağı süt
  • 1 kase doğranmış ıspanak
  • tuz
  • pul biber
  • aldığı kadar un (boza kıvamında olacak)
  • 200 g labne peyniri
YAPILIŞI
Krep malzemeleri blendrla iyice karıştırılır . Krep tavasında çok az sıvı yağ ile iki tarafı pişirilir biraz soğuyunca içine labne peyniri sürülüp rulo halinde sarılır ve parmak kalınlığında kesilir,kürdana batırılıp servis yapılır.....AFİYET OLSUN...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder